we2

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Muffin och kakan - 23 mars 2011 17:58

har ni röstat??? I s fall borde ni det!! Inget måste men det vore ju kul :) om ni vill ha fler bilder av mig som ja själv har tagit så är det tyvärr nt möjligt. Min "webbis" funkar nt :( jag vet nt hur man gör..... aja vi får nöja oss med google bilder. Idag i skolan va det falukorv med mos. Sådär smakade det.... men jag ska typ få en hamster :) dom e så söta! Kakan hade en förut som hette Nova men Nova dog nyligen :(:(:( <3<3<3 love you Nova!! Nu har hon en hund och fiskar. Hon ska kanske få degusar. Degus är små djur som ser ut som en blandning av ekorre och en mus. De är ganska små men visst e dom söta !! Cya allihop!!

///Muffin<3 

Av Muffin och kakan - 23 mars 2011 17:16

hej igen jag har haft fullt upp på sistone men nu e jag tillbax xD förresten har ni kollat den nya designen som Kakan har gjort?? URSNYGG ju!!!! I like it. I dag hade jag hemspråk. Jag e ju halvfinsk. Det är bra att kunna flera språk, men nu måste jag äta. Flera inlägg kommer sen xD

///Muffin<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MUFFIN OCH KAKANS BLOGG

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?? (svara ärligt och seriöst)
 superdålig ska aldrig läsa igen!!
 nja, kanske inte så bra ....
 mm helt okej men inget som jag ska läsa igen.
 ganska bra! Jag ska nog börja läsa bloggen!
 bra!! Jag ska nog läsa bloggen en gång i veckan eller så...
 superbra!!! Denna blogg ska jag övervaka dygnet runt!!!
 vet inte.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

We 2 are CrAzY

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards