we2

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Muffin och kakan - 16 mars 2011 20:54

Hej detta får bli sista inlägget för idag:( pappa säger att jag måste stänga av, jag har varit på datan sen typ 15.00 oops 6 timmar........hahhaha!! Det blev visst nget klipp idag, men sötizzzar blev det:) ah me ses sen då!!! Pöss pöss

///Muffin

Av Muffin och kakan - 16 mars 2011 18:29

Om ni tycker att jag skriver överdrivet, så säg det!!! Hahahaha xD. Nu har jag det tråkigt och jag har väntat 3 timmar på att min kompis ska ringa men hon gör det aldrig!! :( Jaja jag har ju andra kompisar också :) men dagens sötizz idag blev det lite strul med. Jag ska försöka att inte göra det nån mer gång. Nu ska jag klura ut hur man sätter in webbkamera blider..... Jag köpte idag efter skolan.... nähä det funkar visst inte, men jag köpte i alla fall stoooora silvriga peace örhängen från ur & penn 29 :- och rosett hårspänne glitter 39:- Jag brukar inte shoppa så ofta bara gå en liten bensträcka i Väsby Centrum. Ibland även Kista, Stinsen el Sollentuna Centrum. Ingen har anmälts sig än, så bloggtävlingen börjar förs när minst 3 har anmälts sig. I morgon ska vi se på film i skolan och man får ha med sig fika och godis (mumselimums) !!! I dag var jag och Kakan som sagt i Husbybadet med skolan. Det var superkul, men jag tappade mitt örhänge, så jag fick dyka runt och leta. Som tur var vi i utebassängen när det hände, och den poolen är inte värst stor....Till slut hittade jag den i alla fall (med lite hjälp av en tjejs simglasögon) Detta blev ett ganska långt inlägg pga att jag har det suuuper tråkigt :( men nu har min kompis loggat in på msn, så ses alla som läser bloggen!!!

///Muffin


Av Muffin och kakan - 16 mars 2011 16:34

Guud va taskigt!! Nu hade jag hittat söötaste bilden, o sen syns den inte !! :( Nu ska jag försöka få in den vänta.....

åååh e dom nt söta?? Om ni nt ser bilden nu så är jag för sur för att försöka göra om det!!

///Muffin :(

Av Muffin och kakan - 16 mars 2011 16:24

haha guuud va kuuul det vaaa i da på husbybadet!!! Vi åkte rutschbanor, åkte in i strömmen och så badade vi ut, och rullade oss i snön!!! Hahahahaha!! Ok jag är helt CrAzY idag också, men jag tror att jag oftast faktiskt är det.... Vi vill ha bidrag till bloggtävlingen, för om vi inte får bidrag, så kan vi ju inte ha någon tävling och det vore synd...

Och så var det dags för dagens sötizzz!!! Det blir.......................(trumvirvel)...........
....

Lite mindre bild denna gång men visst är hundvalparna för söta?!! Och kolla på den enas öron!! Nawwww va sötizzzar dom e!!

///Muffin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


MUFFIN OCH KAKANS BLOGG

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om våran blogg?? (svara ärligt och seriöst)
 superdålig ska aldrig läsa igen!!
 nja, kanske inte så bra ....
 mm helt okej men inget som jag ska läsa igen.
 ganska bra! Jag ska nog börja läsa bloggen!
 bra!! Jag ska nog läsa bloggen en gång i veckan eller så...
 superbra!!! Denna blogg ska jag övervaka dygnet runt!!!
 vet inte.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

We 2 are CrAzY

hjärtan


Ovido - Quiz & Flashcards